Veiligheid
-
Ik ben mijn smartphone en de XENGO verloren, loop ik nu een risico?
Verlies van uw smartphone en de XENGO vormt geen risico.De XENGO laat enkel toe om geld toe te voegen aan een rekening, er kan dus geen geld van de rekening worden gehaald.
Het enige, zeer onwaarschijnlijke risico betreft een annulering van een transactie. Daarvoor heeft degene die uw smartphone en de XENGO vindt, echter de betaalkaart van de klant nodig.Ik ben mijn smartphone verloren, loop ik nu een risico?Verlies van uw smartphone vormt geen risico, met betrekking to de acceptatie van betalingen op de XENGO. De XENGO-app werkt immers alleen in samenwerking met uw eigen XENGO betaalautomaat.
Koopt u een nieuwe smartphone, doorloop dan de installatie opnieuw om uw nieuwe smartphone met de XENGO betaalautomaat te verbinden.Ik ben mijn XENGO verloren, loop ik nu een risico?Verlies van de XENGO betaalautomaat vormt geen risico. De XENGO werkt immers alleen in samenwerking met uw eigen bijhorende smartphone of tablet.
U kan contact met ons om een nieuwe XENGO aan te schaffen. Na ontvangst hoeft u dan alleen in de app op uw smartphone, (onderdeel ‘Voorkeuren’) het nieuwe serienummer van de XENGObetaalautomaat in te voeren.