Configureer de app
Voordat de XENGO in gebruik kan worden genomen zullen de onderstaande gegevens eerst moeten worden ingevuld.
Koppelingsinstellingen
- nummer: Deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO.
- Taal
- Land: kies hier het land waar uw onderneming staat ingeschreven (bijvoorbeeld Nederland wanneer uw onderneming staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel)
Gebruikersinstellingen
- Naam bedrijf: Bedrijfsnaam, deze naam zal op de XENGO verschijnen tijdens het uitvoeren van een transactie, en ook op de transactie bon die via e-mail of SMS naar de klant kan worden verstuurd.
- Locatie bedrijf: Waar uw onderneming gevestigd is.
- UID nummer: Deze kunt u terugvinden op de XENGO en op de verpakking van de XENGO.
- Terminal Serienummer: Deze kunt u vinden achte S/N (de laatste 8 cijfers).
- E-mailadres: Naar dit e-mailadres stuurt Worldline de dagtotalen.
- Handelslogo: Kies hier het logo dat wordt gebruikt op de transactie bon die naar uw klanten via SMS of e-mail wordt verstuurd.
Klik op "Bewaar" links bovenaan om de instellingen op te slaan.
Vervolgens ziet u het welkomscherm van de XENGO-app.
De XENGO is nu klaar voor gebruik!
Terminal Serienummer: Serienummer van de XENGO (S/N; en dan de laatste 8 cijfers, geen letters)
E-mailadres: Naar dit e-mailadres stuurt Worldline de dagtotalen en een kopie van de transactiebon. Dit e-mailadres is niet zichtbaar voor de klant.

